Farklı bir pazarlama taktiği mi desek? Yoksa güzel bir fikri rezil etmek mi?

Mey İçki, Türk rakısını dünya markası yapmak için yeni bir kampanya başlatmış:
Özel kutularda paketlenmiş bir şişe Yeni Rakı şişesini, bir bardak ve ehl-i keyifiyi* Avrupalı başbakanlara göndermişler. Hatta ABD’nin yeni başkanı Obama’ya da göndereceklermiş! Fakat Mey İçki İcra Başkanı Galip Yorgancıoğlunu ayrı bir tebrik etmek geekiyor çünkü paketlerin içine :
“Sizler için kurtarma paketi hazırladık. Biraz ‘a-la-turca’ bulabilirsiniz. Anason kokusuna alışık da olmayabilirsiniz. Ama biz Türklerin krizi nasıl yönetebildiğini anlamak için bu eşsiz lezzeti siz de denemelisiniz.”
diye yazan bir mektup koymuş!

Güzel fikirmiş gerçekten! Kendisi, fikri beğendiğimizden değil, mektupta yazacak başka birşey bulamamış olmasından ötürü tebrik ediyoruz.
Şimdi herkes bizim neden krizden senelerdir bir türlü kurtulamayan ve Avrupa Birliğine girmeyi beceremeyen, Amreika'nın kolayca istediğini yaptırdığı bir ülke olduğumuzu anlayacak. Ehh ne de olsa ayyaşız!

* EHL-i KEYiF
rakının içine değil de dışına buz koyarak, sek rakı severlere bayram yaşatan bir yapıttır.


Kültürümüz hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayınız.





0 yorum: