Knorr'un 2008 Ramazan Kampanyası

Santa Adworks olarak yaratıcı mecra çalışmalarımızın DDB tarafından oluşturulacak kampanya fikrini ve Knorr’un “doğallık” vurgusunu her koşulda destekleyebilmesini hedefledik ve başardık.




Knorr çorbalarını tanıtmak amacıyla hazırlanan "Gün ışığı" kampanyası ve onun bir parçası olan Ramazan ayına yönelik özel iletişim programı çalışmamız Ekonomist Reklam Değerlendirme Kurulu'ndan en çok oyu alarak açık hava mecrasında birinci oldu!

Yapım aşaması:
Duvar çalışmasının prodüksiyonunu Reklamedya üstlendi. Ahşap ve strafor malzemeler, el işçiliği ile üç boyutlu olarak modellendirildi. Üretiminin 11 gün sürdüğü duvar çalışmasında kullanılan 300 adet sebze modeli, heykeltraşlar tarafından elle oyularak ve özel bir teknikle boyanarak gerçeğine en yakın şekilde anime edildi. Çalışma toplamda
400 m2’lik bir alanda uygulandı ve montajı bir gün sürede 8 kişilik bir ekip tarafından gerçekleştirildi.



Durak çalışmalarında ise “şeffaflık”tan yola çıktık. Knorr ürünleri doğal malzemelerden üretiliyordu ve tüm şeffaflığıyla ürünümüzün içeriğini sergileyebileceğimiz duraklar vermek istediğimiz mesaj için çok uygundu. Biz de bu fırsatı değerlendirdik ve duraklarda kurutulmuş gerçek sebzeler kullanarak Knorr 2008 Ramazan Kampanyası ile bire bir örtüşen yaratıcı bir mecra kullanımı oluşturduk.

0 yorum: